Ukoliko ustanovite da proizvodom koji ste kupili niste iz nekog razloga zadovoljni, molimo vas da nas u roku od 3 dana od datuma primitka proizvoda slijedite navedene korake:

Pošaljite nam informacije s brojem narudžbe i brojem računa i opisom reklamacije e-mailom na info@optocontact.hr.

Ovisno o Vašem prigovoru/reklamaciji i konkretno opisanom razlogu nezadovoljstva proizvodom, poslat ćemo Vam informaciju o:

  • mogućnosti zamjene proizvoda
  • povratu proizvoda
  • povratu novca
  • drugim informacijama vezano za vaš prigovor/reklamaciju

Detaljnije pogledajte na stranici jednostrani raskid ugovora.

Odredbom Europske komisije br. 524/2013 o on-line rješavanju potrošačkih sporova koja se primjenjuje od 09.01.2016 godine, u pogon je stavljena Platforma za online rješavanje potrošačkih sporova (Platforma za ORS). Elektronska poveznica (link) na Platformu za ORS – http://ec.europa.eu/odr.

U slučaju neriješenih prigovora potrošači mogu rješavati potrošački spor putem tijela za ARPS sukladno Zakonu o alternativnom rješavanju potrošačkih sporova (NN 121/16) . Trgovac Opto Contact d.o.o. će u slučaju podnošenja prijedloga za mirenje sudjelovati u postupku pred ARPS tijelom: Sud časti pri Hrvatskoj gospodarskoj komori, Zagreb, Rooseveltov trg 2 ili na sudcasti@hgk.hr.

Službenik za zaštitu osobnih podataka: Opto Contact d.o.o. Vodovodna 10, 10000 Zagreb